artykuł nr 1

Zarządzenie nr 259 z dnia 24 września 2021 r.

Zarządzenie Nr 259

Prezydenta Miasta Piotrkowa Trybunalskiego

z dnia 24 września 2021 roku

 

w sprawie trybu prac i opracowania materiałów dotyczących sporządzania projektu uchwały w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Miasta Piotrkowa Trybunalskiego

 

Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym:(tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1372) oraz art. 230 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (tj. Dz. U. z 2021r. poz. 305 z późn. zm.) zarządzam:

 

§ 1. Zobowiązuję kierowników komórek organizacyjnych Urzędu Miasta, osoby na stanowiskach samodzielnych podległych Prezydentowi Miasta oraz kierowników jednostek budżetowych Miasta do opracowania i terminowego przedłożenia materiałów planistycznych do Wieloletniej Prognozy Finansowej, zwanej dalej WPF.

§ 2. 1. W celu ujęcia w wykazie przedsięwzięć lub zmiany przedsięwzięcia uchwalonego, do wniosku należy dołączyć kartę planowanego lub zmienianego przedsięwzięcia lub dotyczącą przedsięwzięcia kontynuowanego, zgodnie z załącznikiem.

2. Kartę przedsięwzięcia należy również sporządzić do przedsięwzięcia kontynuowanego, którego realizacja kończy się w 2021 roku.

3. Wniosek o którym mowa w ust.1, obowiązkowo musi zawierać uzasadnienie merytoryczne i kalkulację liczbową skutku finansowego wprowadzenia nowego przedsięwzięcia do realizacji lub zmiany przedsięwzięcia realizowanego.

§ 3.1. Kierownicy jednostek budżetowych przedkładają materiały planistyczne właściwym merytorycznie kierownikom komórek organizacyjnych, w terminach uzgodnionych z kierownikami komórek organizacyjnych, jednak nie później niż do 07 października 2021 roku.

2. Kierownicy komórek organizacyjnych Urzędu Miasta – każdy w swoim zakresie działania – po zweryfikowaniu materiałów planistycznych z nadzorowanych jednostek budżetowych opracowują wstępne zbiorcze materiały planistyczne i przedkładają do aprobaty lub zaopiniowania właściwym merytorycznie; Prezydentowi lub Wiceprezydentowi, lub Sekretarzowi, lub Skarbnikowi.

3. Zaakceptowane przez właściwych merytorycznie; Prezydenta lub  Wiceprezydenta, lub Sekretarza, lub Skarbnika, karty przedsięwzięć należy złożyć do Referatu Budżetu i Analiz Finansowych w nieprzekraczalnym terminie do 15 października 2021 roku.

4. Skarbnik Miasta opracowuje wstępne zestawienie złożonych kart przedsięwzięć i przedkłada je Prezydentowi Miasta do 29 października 2021 roku, celem dokonania jego weryfikacji i ustalenia ostatecznej wersji WPF do 15 listopada 2021 roku.

§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

Prezydent Miasta Piotrkowa Trybunalskiego

Krzysztof Chojniak

dokument został podpisany

kwalifikowanym podpisem elektronicznym