Zarządzenie nr 243 z dnia 1 września 2021 r.
Zarządzenie Nr 243
Prezydenta Miasta Piotrkowa Trybunalskiego
z dnia 1 września 2021 roku
Prezydenta Miasta Piotrkowa Trybunalskiego w sprawie powołania stałej komisji do spraw brakowania druków ścisłego zarachowania wykorzystywanych w Urzędzie Stanu Cywilnego Miasta Piotrkowa Trybunalskiego
Na podstawie art. 33 ust. 1 i 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2021 r. poz. 1372 z późn. zm.) oraz pisma Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi z 3 lutego 2015 r. (SO-III.6234.8.2015), zarządzam, co następuje:
§ 1
1. Powołuję komisję do spraw brakowania druków ścisłego zarachowania wykorzystywanych w Urzędzie Stanu Cywilnego Miasta Piotrkowa Trybunalskiego w następującym składzie:
-Z-ca kierownika Urzędu Stanu Cywilnego- Aleksandra Fulde - przewodniczący Komisji,
- Ewa Andryańczyk - Z-ca kierownika Urzędu Stanu Cywilnego - członek komisji,
-Beata Grabowiecka – Inspektor - Urząd Miasta - członek komisji,
- Monika Jarzębska – Inspektor - Urząd Miasta - członek komisji.
2.Do zadań Komisji należy:
- sporządzanie spisu brakowanych blankietów,
- fizyczne niszczenie wybrakowanych blankietów poprzez pocięcie na niszczarce,
- sporządzanie protokołu okoliczności zaginięcia lub kradzieży,
- sporządzanie protokołu zniszczenia.
§ 2
Nadzór nad realizacją niniejszego zarządzenia powierzam Sekretarzowi Miasta.
§ 3
Traci moc Zarządzenie Prezydenta Miasta Piotrkowa Trybunalskiego Nr 400 z 22 października 2019 r. w sprawie powołania stałej komisji do spraw brakowania druków ścisłego zarachowania wykorzystywanych w Urzędzie Stanu Cywilnego Miasta Piotrkowa Trybunalskiego.
§ 4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Prezydent Miasta Piotrkowa Trybunalskiego
Krzysztof Chojniak
Dokument został podpisany
kwalifikowanym podpisem elektronicznym