artykuł nr 1

Zarządzenie nr 243 z dnia 1 września 2021 r.

Zarządzenie Nr 243

Prezydenta Miasta Piotrkowa Trybunalskiego

z dnia 1 września 2021 roku

 

Prezydenta Miasta Piotrkowa Trybunalskiego w sprawie powołania stałej komisji do spraw brakowania druków ścisłego zarachowania wykorzystywanych w Urzędzie Stanu Cywilnego Miasta Piotrkowa Trybunalskiego

 

Na podstawie art. 33 ust. 1 i 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2021 r. poz. 1372 z późn. zm.) oraz pisma Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi z 3 lutego 2015 r. (SO-III.6234.8.2015), zarządzam, co następuje:

 

§ 1

1. Powołuję komisję do spraw brakowania druków ścisłego zarachowania wykorzystywanych w Urzędzie Stanu Cywilnego Miasta Piotrkowa Trybunalskiego w następującym składzie:

-Z-ca kierownika Urzędu Stanu Cywilnego- Aleksandra Fulde - przewodniczący Komisji,

- Ewa Andryańczyk - Z-ca kierownika Urzędu Stanu Cywilnego - członek komisji,

 -Beata Grabowiecka – Inspektor - Urząd Miasta - członek komisji,

- Monika Jarzębska – Inspektor - Urząd Miasta - członek komisji.

 

2.Do zadań Komisji należy:

- sporządzanie spisu brakowanych blankietów,

- fizyczne niszczenie wybrakowanych blankietów poprzez pocięcie na niszczarce,

- sporządzanie protokołu okoliczności zaginięcia lub kradzieży,

- sporządzanie protokołu zniszczenia.

 

§ 2

Nadzór nad realizacją niniejszego zarządzenia powierzam Sekretarzowi Miasta.

 

§ 3

Traci moc Zarządzenie Prezydenta Miasta Piotrkowa Trybunalskiego Nr 400 z 22 października 2019 r. w sprawie powołania stałej komisji do spraw brakowania druków ścisłego zarachowania wykorzystywanych w Urzędzie Stanu Cywilnego Miasta Piotrkowa Trybunalskiego.

 

§ 4

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

Prezydent Miasta Piotrkowa Trybunalskiego

Krzysztof Chojniak

Dokument został podpisany

kwalifikowanym podpisem elektronicznym